Вторник, 07.02.2023, 18:45
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

СТУДЕНЧЕСКИЙ ПОРТАЛ ЛУГАНСКА

Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Право [1]
КСЕ, Философия и Религия [2]
Менеджмент [17]
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 48
Друзья сайта
  • Рейтинг преподавателей
  • Оставить жалобу
  • Бесплатные рефераты в сети
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Каталог файлов

    Главная » Файлы » Менеджмент

    Інноваційний менеджмент: Навч. посібник. Краснокутська Н. В. — К.: КНЕУ, 2003. — 504 с.
    [ Скачать с сервера (2.95 Mb) ] 02.08.2009, 18:45
    Вступ ........................................................................................................................ 5

    ЧАСТИНА 1. Концептуальні засади інноватики ..................................... 7
    1. Основні поняття і сутність теорії інноватики .................................... 7
    1.1. Визначення інноватики як науки ........................................................ 7
    1.2. Сутність понять «інновація», «нововведення», «новація»........... 10
    1.3. «Життєвий цикл» інновацій ............................................................... 17
    1.4. Інноваційна діяльність ........................................................................ 23
    1.5. Інноваційна інфраструктура ............................................................. 27
    1.6. Технологія та технологічні уклади ................................................. 30
    2. Становлення теорії інноваційного розвитку та її сучасні концепції ......................... 43
    2.1. Циклічність розвитку ........................................................................... 43
    2.2. Теорія довгих хвиль М. Д. Кондратьєва ........................................ 49
    2.3. Класична теорія нововведень ........................................................... 56
    2.4. Неокласична теорія нововведень .................................................... 60
    2.5. Теорія прискорення .............................................................................. 63
    2.6. Соціально-психологічна модель ...................................................... 64
    3. Інноваційний процес як об’єкт інноваційного менеджменту ... 67
    3.1. Загальна характеристика інноваційного процесу: поняття,
    сутність, зміст ................................................................................................ 67
    3.2. Структура інноваційного процесу .................................................. 74
    3.3. Моделі поширення інновацій ............................................................ 87
    3.4. Причини та джерела інноваційних ідей ......................................... 97
    3.5. Чинники успішності та невдач нововведень ............................... 110
    4. Класифікація інновацій та їх особливість ...................................... 116
    5. Державне регулювання інноваційної діяльності ......................... 129
    5.1. Роль держави у створенні механізму регулювання
    інноваційного процесу та інноваційної діяльності ........................... 129
    5.2. Державна інноваційна політика .................................................... 135
    5.3. Методи реалізації інноваційної політики .................................... 146

    ЧАСТИНА 2. Управління нововведеннями .......................................... 163
    6. Основи інноваційного менеджменту ................................................ 163
    6.1. Сутність та зміст інноваційного менеджменту .......................... 163
    6.2. Функції інноваційного менеджменту ............................................ 175
    6.3. Менеджери в інноваційній сфері .................................................... 189
    6.4. Рішення в інноваційному менеджменті та методи їх прийняття 195
    6.5. Інноваційний менеджмент у фірмах Японії та США................ 200
    7. Підприємство як основний суб’єкт реалізації нововведень .... 214
    7.1. Взаємодія організації та нововведень .......................................... 214
    7.2. Особливості взаємодії організації та нововведень ................... 227
    7.3. Сприйнятливість організації до нововведень ............................. 236
    7.4. Інноваційний потенціал та його оцінка ....................................... 243
    7.5. Причини успіху та краху організацій .......................................... 254
    8. Інноваційні стратегії ............................................................................... 260
    8.1. Поняття та особливість інноваційної стратегії .......................... 260
    8.2. Типи інноваційних стратегій ........................................................... 266
    8.3. Розроблення і обґрунтування інноваційної стратегії .............. 274
    8.4. Процес розроблення нового продукту ......................................... 289
    8.5. Стратегічне планування як елемент стратегічного
    управління та метод реалізації інноваційної стратегії ................... 315
    9. Методи організації забезпечення інноваційних процесів на підприємстві .........336
    9.1. Особливості побудови організаційних структур НДДКР ...... 336
    9.2. Основні види організаційних структур НДДКР ........................ 343
    9.3. Основні методи організації інноваційного процесу ................. 350
    9.4. Організація роботи «змішаних бригад» ....................................... 353
    9.5. Досвід управління науково-дослідною діяльністю
    в японській компанії «Мацусіта електрик індастріал» .................... 359
    10. Організаційні форми, які забезпечують розвиток інноваційних процесів ............ 368
    10.1. Виникнення нових організаційних форм
    управління інноваційним процесом ...................................................... 368
    10.2. Технопарки ........................................................................................ 371
    10.3. Технополіси ....................................................................................... 381
    10.4. Регіональні науково-промислові комплекси ............................ 387
    10.5. Інноваційні центри — інкубатори ............................................... 388
    10.6. Консультативні фірми .................................................................... 392
    10.7. Венчурні фірми ................................................................................. 393
    10.8. Науково-технічна кооперація. Стратегічні альянси .............. 398
    11. Система мотивації інноваційної діяльності в організації ...... 410
    11.1. Сутність мотивації в системі управління
    персоналом, який здійснює інноваційну діяльність ......................... 410
    11.2. Методи стимулювання творчої активності персоналу ........ 418
    11.3. Організація винахідницької діяльності ...................................... 428
    11.4. Стиль керівництва і формування інноваційної
    культури в організації .............................................................................. 438
    12. Оцінка ефективності інновацій ........................................................ 448
    12.1. Тенденція розвитку науково-технічного прогресу
    і його взаємодія з природним і соціальним середовищем ............... 448
    12.2. Сутність проблеми оцінки ефективності інновацій ................ 457
    12.3. Види ефективності (ефектів) .......................................................... 469
    12.4. Методи оцінки економічної ефективності
    інноваційної діяльності ............................................................................ 474
    Основні поняття та терміни інноваційного менеджменту ............ 481
    Література ........................................................................................................ 495
    Категория: Менеджмент | Добавил: defaultNick
    Просмотров: 9442 | Загрузок: 5444 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 3.0/2 |
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]